Czy kiedykolwiek byłeś w tłumie i zauważyłeś kogoś z koszulką, na której jest nadrukowana pozornie przypadkowa sentencja lub symbol, które jednak coś dla ciebie znaczą? Zwrot taki jak „Bush Life” prawdopodobnie nie będzie nic znaczył dla przeciętnego obywatela na ulicy, ale jeśli jesteś fanem gry wideo Fornite, to go rozpoznasz. To może rozbawić i sprawić, że będziesz chciał by posiadacz tej koszulki Cię zauważył, albo nawet rozpocząć rozmowę pomiędzy dwoma fanami gry. To jest urok noszenia personalizowanych koszulek.
Koszulki mogą otwierać drzwi i stać się źródłem osobistych relacji, wprowadzaniem, rozpoznawaniem cech wspólnych, a nawet mogą być bramą do nowych partnerstw biznesowych. Osoba nosząca koszulkę Fornite pokazującą swój entuzjazm dla gry stała się również nieznanym promotorem gry. Nawet jeśli ktoś nie rozpozna tego odniesienia, może wyszukać ten zwrot i sprawdzić do czego się odnosi. Wszystko to za darmo.
Marketing szeptany jest znany jako jedna z najpotężniejszych i najbardziej przekonywujących form reklamy. Ludzie, którzy mają znajomych, popierających jakąś markę lub pomysł, są znacznie bardziej podatni na wpływy, niż gdyby reklamodawca zbliżył się do tej osoby z własnej inicjatywy.
Personalizowane T-shirty dla reklamy Twojego biznesu
Bez względu na to, czy masz nową firmę, czy dobrze ugruntowaną działalność, promowanie swojej firmy koszulkami jest jednym z najniższych kosztów inwestycyjnych na jednostkę, jeśli chodzi o reklamę. Jako źródło reklamy, T-shirt przetrwa wiele porównywalnych form promocji, które wymagają stałego miesięcznego budżetu. Ta forma reklamy po prostu znika, gdy przestaje się płacić.
Trwałość koszulki do promocji biznesowej trwa tak długo, jak długo trwa jej żywotność, która może wynosić wiele lat, jeśli zdecydujesz się nadrukować na produkcie wysokiej jakości. Od jakości nadruku zależy również czas użytkowania koszulki, bardzo ważne są więc techniki sitodruku i suszenia. Nadruk atramentem plastizolowym powinien trwać przez cały okres użytkowania koszulki i jest najczęstszą formą sitodruku na koszulkach.
Koszulki mogą być nawet źródłem boomu gospodarczego. Weźmy na przykład historię koszulki z uśmiechniętą buźką. Oczywiście, uwielbiamy pomysł Forresta Gumpa jako nieświadomego twórcy projektu koszulki do sceny w filmie o tej samej nazwie.
Jednak prawdziwym źródłem był grafik zatrudniony do stworzenia projektu, który chciał podnieść morale pracowników firmy ubezpieczeniowej, która upadała w latach 60-tych. Ten projekt buzi z uśmiechem zarobił miliony dla firmy zwanej nieprzypadkowo The Smiley Company.
Używanie T-shirtów do promocji biznesowych
Koszulki mogą stosować niektóre z podstaw, które doprowadziły do sukcesu w Twojej własnej firmie. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą dużym czy małym, możesz zacząć używać koszulki do promocji, rozdając je. Tak jest, rozdając. Oni. Daleko. Firma ubezpieczeniowa, która zleciła wykonanie projektu, przekazała je swoim pracownikom. Okazały się one tak popularne, że zamówili ponad tysiąc sztuk.
Doprowadziło to do rozpoznalności firmy do dnia dzisiejszego i utorowało drogę różnorodnym fanom, których do dziś noszących koszulki, ironiczne czy jako manifest vintage’u. Zespół Nirvana stworzył słynną koszulkę, którą można by nazwać ironicznym hołdem dla tej oryginalnej z punkowym akcentem.
Darmowe koszulki są zawsze akceptowalnym prezentem dla pracowników i klientów. I w odróżnieniu od karty prezentowej czy spożywczej, wygenerują trwałe wrażenie. Za każdym razem, gdy posiadacz koszulki znajdzie ją w swojej szafie lub szufladzie, zadziała ona jako przypominajka o Twojej firmie.
Sposobów, w jakie można zaprojektować koszulkę, jest nieskończenie wiele. Jednak do zaangażowania i rozpoznania marki potrzebny jest slogan, żart lub nawet hashtag, który można uznać za swój własny. Tożsamość Twojej marki musi być przekazana poprzez projekt Twojej koszulki.
Doskonałym przykładem biznesowego wzoru koszulki, który przyciąga uwagę i wyobraźnię ludzi, którzy go widzą są wzory oferowane przez restauracje. Używają one mocnych i zabawnych haseł, które zapożyczają z popkultury i ruchów mody. Przykłady takie jak „Piwo zimniejsze od twojego byłego” i „Życie jest zbyt krótkie, aby pić złe wino” nie tylko zapadają w pamięć, ale również oddają żywą i pogodną atmosferę, którą możesz doświadczyć w jednej z włoskich restauracji. Projekty takie są w stanie przekazać wizerunek marki.
Nawet jeśli masz nowy biznes i nie masz takiej marki, jaką mają większe firmy, możesz wziąć udział w promocji skrzyżowej z promotorami wydarzeń, którzy szukają sponsorów. W rzeczywistości, umieszczenie Twojego logo na koszulce jako sponsora imprezy jest zazwyczaj jednym z najtańszych punktów wejścia do gry.
Jeśli masz firmę, która dobrze nadaje się do prowadzenia stoiska na jednej z tych imprez, posiadanie własnych markowych koszulek do rozdania w prezencie to świetny sposób na podtrzymanie ducha interakcji po zakończeniu imprezy. Działa to szczególnie dobrze, gdy tożsamość Twojej marki pasuje do treści festiwalu lub wydarzenia.
Czy twoja firma jest jedną z tych z różnorodnymi fanami?
Jeśli masz dużą liczbę fanów na Instagramie lub Facebooku, jest to doskonała okazja, aby zaoferować prezenty do budowania poczucia ekskluzywności. Posiadanie koszulki firmy, która ma indywidualne podejście, sprawi, że odbiorca będzie dumny i dużo bardziej skłonny do noszenia jej często, ponieważ kultywuje poczucie odrębności wśród swoich rówieśników. Czynnik ekskluzywności może nawet stać się źródłem dochodu, jeśli oferujesz darmowe prezenty, a ludzie, którym prezent się spodobał, nie zostali wybierani na jego zwycięzców. Mogą się z tobą skontaktować i zaproponować kupno koszulki.
Personalizowane koszulki biznesowe oferują sposób na komunikację wykraczającą poza ograniczenia tradycyjnej reklamy. Jest to źródło reklamy, które trwa dłużej niż inne formy i daje ludziom namacalny obiekt do zapamiętania. Zainteresowany rozpoczęciem własnej reklamy szeptanej? Sprawdź nasze ceny w linku powyżej lub porozmawiaj z jednym z naszych przedstawicieli, inicjując kontakt przez kliknięcie na ikonę czatu poniżej.