Takie kubki istnieją już od dłuższego czasu. W miarę naszego rozwoju i innowacji, pozostaje pytanie: czy spersonalizowane kubki są nadal popularnymi artykułami promocyjnymi?
Możecie sprawdzić, ale jest prawie pewne, że kubki, czy inna odmiana tych naczyń, zostały stworzone kiedy pojawiły się pierwsze narzędzia. Zdecydowanie, są one przede wszystkim przedmiotami wygody, i z pewnością nasi przodkowie zobaczyli w nich wartość i użyteczność.
Kubki, jako element społeczeństwa, ewoluowały w coś, co teraz nazywamy „kubkiem spersonalizowanym”. Dało to firmom możliwość pojawienia się w centrum uwagi i stanąć w pierwszym rzędzie w kuchniach milionów ludzi, żeby potem przekształcić się w poszukiwaną przestrzenią reklamową w programach telewizyjnych, czasopismach i, ostatnimi czasy, w publikacjach cyfrowych. Pytanie, które powinieneś sobie zadać, brzmi: czego nie mogą zrobić takie kubki?
Spersonalizowane kubki nie mogą zrobić kawy
Filiżanki przeszły długą drogę, jednak nadal nie są w stanie samodzielnie przygotować kawy. Tego rodzaju technologia wymagałaby od nas skoku w przyszłość, dotarcia do nas samych w przyszlosci bardziej zaawansowanej i stwworzenia produktu, który fantastycznie przekształca energię w nasze najskrytsze pragnienia. Coś z filmu fabularnego.
Z kolei kubki na zamówienie mogą mieć wpływ na klientów Twojej kawiarni. Bez wdawania się w szczegóły, w ostatnich dniach odbył się szczyt przeciwko zmianom klimatycznym i wszystko wskazuje na to, że zwiększa się świadomość rynku plastikowych i papierowych kubków. Niezależnie od tego, czy jesteś ekologiem, czy nie, prawda jest taka, że nasz dzisiejszy świat opiera się na zasobach naturalnych i choć są wygodne, przedmioty z tworzyw sztucznych i papieru nie są tak przyjazne dla naszego środowiska.
Użycie ceramicznych kubków, tworzących romantyczą atmosferę lokalu, nie powinno być ograniczone do Twojej lokalnej restauracji retro. Czy jesteś właścicielem knajpy, który zaprasza klientów do siedzenia i delektowania się ulubionymi piwami i martwisz się, że klienci będą w twojej knajpie lada moment? Zacznij od zamówienia „Bezpapierowego piątku”, „Bezplastikowej soboty” i zaoferuj zniżkę klientom, którzy kupią spersonalizowane kubki podróżne z nadrukiem Twojego logo. Czy takie spersonalizowane kubki są nadal popularnymi artykułami promocyjnymi?
Spersonalizowane kubki nie mogą mówić
Jeśli nie jestem w błędzie, takiej opcji w której przedmioty nieożywione rozmawiają nigdy nie będzie. Zaraz zaraz, jak obecnie klasyfikujemy roboty? Kubki, czy to szklane, ze stali nierdzewnej, plastiku czy ceramiki, po prostu nie mogą mówić, ale mogą przekazać wiadomość.
Jak możesz zaufać zewnętrznemu agentowi, który pomoże Ci promować Twoją markę? To bardzo proste. Świat pracuje przy kawie, a za każdym razem, gdy ktoś ma ją rano lub po obiedzie, używając Twojej filiżanki wspomni Twoją firmę z uśmiechem.
Reklamowe kubki mogą być spersonalizowane z nazwą i logo firmy, ponieważ nie trafiają w ręce niesfornego dwulatka. Jeśli chcesz wiedzieć, osobiście nigdy nie będę miał dość kubków, bo mam w domu na biurku 6 i gdybym miał więcej miejsca, postawiłbym więcej. Takie kubki przypominają o miejscach, w których się było, przeżyciach, które się miało i osobie, która dała je w prezencie.
Personalizowane kubki nie mogą chodzić do szkoły.
Miałem nadzieję, że do tego nie dojdzie, bo szczerze mówiąc, słyszeliśmy to już wystarczająco dużo razy, ale sumienni wykładowcy i studenci nigdy nie powinni pytać, co ich kubki mogą dla nich zrobić. Zamiast tego, powinni zapytać, co mogą zrobić ze swoimi kubkami.
Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak dzieci w dzisiejszych czasach spędzają noc po długim dniu w szkole, a nawet w pracy? I proszę nie tchórzyć, ale prawda jest taka, że nie byłeś lepszym uczniem niż twój syn czy córka. Po porównaniu szkolnego programu nauczania i oczekiwań do dzisiejszych standardów, wyniki są praktycznie jednogłośne: życie ucznia jest teraz znacznie bardziej konkurencyjne i stresujące.
Proszę bardzo, spersonalizowany kubek.
Personalizowane ceramiczne kubki z nadrukiem szkolnej maskotki lub motto mogą być źródłem motywacji dla uczniów. Dzisiejsi studenci ciężko pracują, aby zdobyć miejsce na wybranym przez siebie uniwersytecie, a spersonalizowane akcesoria są nadal najlepszym sposobem na zaprezentowanie swoich osiągnięć.
Poza tym, nikt nie powiedział, że szkoły nie mogą czerpac korzyści z kubków. Pomyśl tylko o swoim szkolnym sklepie, zbiórce pieniędzy, greckim tygodniu, albo o tym, kiedy twoja drużyna w końcu wygra te mistrzostwa.
Niestandardowe kubki nie mogą sprzedać Twojego produktu
Prawda jest taka, że wszyscy wiemy, że spersonalizowane kubki nie sprzedadzą Twojego produktu, są po prostu jednym z najwygodniejszych przedmiotów do picia Twojej ulubionej kawy lub herbaty. Rzeczywistość jest taka, że będziesz musiał pracować bardzo ciężko, znosić bezsenne noce i kontynuować pracę nad projektami tak, aby reprezentowały one wszystko, co chcesz.
Spersonalizowane kubki to jednak niesamowite przedmioty promocyjne. Jeden z najskuteczniejszych sposobów na wniknięcie do serc Twoich klientów, kubki są w centrum i w pierwszym rzędzie w domach Twoich potencjalnych klientów. Nie tylko łatwo jest się w nich zakochać, ale także lubimy czuć, że są nasze własne, że należą do nas.
Nie, spersonalizowane kubki nie mogą sprzedać twojego produktu, ale mogą pomóc promować twoje marzenia. Wartość promocyjnego produktu mierzona jest pod względem wygody, popularności i stałości wrażenia. Spersonalizowane kubki to jedne z nielicznych elementów, które spełniają wszystkie te wymagania. Bądź kreatywny w sposobie, w jaki ich używasz: poszerzaj i karm swoich odbiorców, pokaż swoim pracownikom swoje uznanie dla dobrze wykonanej pracy lub zamów coś spersonalizowanego na specjalne wydarzenie lub okazję – takie kubki to sposób na rozwój!